blää.

Hejhej, var i skolan idag & tjejerna i klassen är inte alls som jag kunde tro. DOM ÄÄR BITCHIGA!
Fuck that asso, Jag har iallfall jasmina Hemen, Gorge (hur han nu stavar) & Så har vi väl Fanny som jag känner lite sådär också..
Aja, lärarna verkar as schyssta & det är ju nice :D
Efter skolan drog jag ut med Rafii & tjejerna, Sen har vi bara chillat & nu sitter man här igen & nördar sej!
Börjar kl 09:00 imorgin säger ba BLÄÄ för så tidiga tider!
men en sak till jag har KLÄDKRIIIS! måste ut o shoppa nån dag!
Imorgon blir det ju först skolan, Sen ska jag Ner till centrum kolla på jeans & Sen blir det att dra hem till min kunsin på kvällen, hennes Mamma fyller år Idag så vi alla ska fira henne imorgon!
Men ni får ha det så bra så hör jag av mej snart igen

Puss&Kram / Sandra the blond school Biatch♥
2009-08-20 @ 22:11:12 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0