19/8

Hejhej, Har inte så mycket att skriva. Igår gick jag ut på kvällen med Carro, Emelie & Dina. Var tvungen att ha vinterjacka, Det var så jävla kallt!
Idag har jag bara slappat hittills. Somnade jättesent igår eller ska jag säga idag(imorse) somnade 05:58 & Vaknade kl 13:00, Jag är bääst:).. Sen har jag bara käkat frukost, kollat på tv & nu sitter jag här framför datan & nördar mej! Tror det blir att vara med Carro idag.
Hoppas det blir att göra något lite roligare idag än att bara gå runt.
Juste Idag har jag ju informationsmöte om skolan kl 19:00 -.-
SKOLAN BÖRJAR IMORGON!:(
Pratar med Ida (från örebro) nu, Hon sitter i skolan & nördar sej framför datan hon med! HAHA!
hon började skolan igår & vi börjar imorgon :)
Hoppas det blir roligt iallfall.!
Men ska draaa nu hareee bäääst :D


Puss&Kraam/Sandra The blond bitch♥
2009-08-19 @ 14:26:37 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0