00:35

Hejhej, Idag har jag inte hunnit bloggat efter som jag gjort om HELA rummet, Har slängt ner min gammla sängen i källaren & stallt in en dubbel säng, Har slängt skrivbordet & flyttar på byrån, Spegeln står framför sängen & brevid den står det ett bord med parfymer smink & smycken.
Så nån som vill komma på sleep-over party:D? HAHA!

Efter jag städat & gjort om rummet så stack jag till barkarby & var med markus emelie dina & annie.
Sen skulle annie hem & då fick vi ideén att sticka till emil HAHA! ( Som några kanske vet har han & jag bråkat)
markus knackade på hans dörr & ut kommer emils pappa i morgonrock, & säger att emilj inte får vara med markus.
HAHA + att han inte var hemma. Men när emils pappa gått in kommer emil på sin moppe, Jäg vänder huvudet bort & pallar inte ens kolla på honom. Sen fick jag höra av emelie att han kollat på mej med en typ ''varför kollar hon inte på mej blick'' Sen om han tänkte så det vet vi ju inte! Efter han gått in drar jag emelie dina & markus hem till honom & chillar, kollar på nån läskig film hihi. 5 minuter efter att vi träffat på emil får jag ett sms där det står
''träffa mej i morgon kväll & snacka?'' sen orkar jag inte skriva, Men det blir så att jag träffar honom imorgon så han får säga sitt & jag mitt, Sen får vi ju se vad som händer, Jag tycker att 7 & en halv månad är mycket!
Några vet vad jag menar..
Men nu ska jag dra hörs imorgon eller senare.

Puss&Kram /Sandra the blond blogg bitch!♥
2009-08-24 @ 00:35:52 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0