Pappa♥

Jag saknar dej galet mycket, om du bara visste hur det känns för mej.
Saknaden är enorm. Jag önskar bara att allt blir som vanligt igen. Vill träffa dej..
Jag orkar seriöst inte mer, Alla lämnar mej just nu, Allt är knas & den ända jag behöver i mitt liv just nu är du!
Du ställde upp för mej, Ville jag göra nått kul gav du mej tillåtelse & pengar till det.
Ville jag dra utomlands så fick jag det. Du gjorde allt för mej & det ända jag vill är att jag ska träffa dej snart.
Det är riktigt länge sen nu & jag kommer snart explodera för jag är så van att få träffa dej varannan helg eller mer.. Jag är så van att höra din röst vare sej du skriker pratar eller viskar så har jag alltid varit van vid det.
Men jag har inte sett eller hört dej & din röst irl på länge nu.. Två månader & jag hoppas det inte blir mer.
För jag orkar inte med det här mer, Jag behöver min pappa för att klara av skolan.. Jag behöver min pappa för att orka leva. Jag behöver dej pappa & jag svär att ingen, inte ens hon ska få förstöra det här mer än det redan är!
Jag är & förblir Pappas flicka, Pappas prinsessa, Pappas ängel(a)
& du förblir världens bästaste pappa. JAG ÄLSKAR DEJ TAPIO SALINEN♥

2009-09-02 @ 15:26:19 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0