--

Hejhej, & återigen förlåt för dålig uppdatering men kom hem sent igår & jag var rätt påverkad så jag sket i att skriva. det hade nog blivit mest knas om jag försökte skriva.. Igår var det ju party så jag drack & fyfan va skönt det kändes :P
Hände massor med saker som att jag & carro krockade med våra huvuden & jag svimmade en snabbis typ.
Vaknade av att Tina magpumpade mej HAHA! Efter ett tag somnade jag 6 vaknade av att Tina magpumpade mej IGEN:O  ahahaha
Sen vart det lite tjaffs mellan mej & en kille. & sen kom min föröljare :P haha nej men äcklet kom till jakobsberg för han kände tydligen Carro & hon hade hans nycklar tydligen så det vart bråååk. Ville döda honom.
Han kallade mej horunge & grejer vart skiiiit sur!
Spottade & slog honom :D *STOLT* kändes skööönt!


Idag var jag med Rafii & några till. Vi kom till någon fest som vi absolut inte gick in till när vi hörde hur tråkigt det var där så vi satt ute & chilla med våra kompisar som var på festen.
Det vart lite kaos & tjaffs efter smo vi tydligen inte fick sitta där. Det var "Privat fest" på ett allmänt område HAAHAHH, BITCHEEES!!

Nu e jag hemma & kollar åp tv & datanördar mej lite. Ha det bäääst.
/ S♥

2009-09-20 @ 00:47:46 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0