vrf alltid jag ? :(

hejhej, nu har jag suttit hemma hela dagen, då tänker ni men har hon inte skola, jo det har jag men jag var för trött för att orka upp, har varit på sjukan hela jävla natten fick så jävla ont i magen & det kändes verkligen som om någon stickte en kniv i mej flera gånger om i 3 timmar. ah skit samma.
Jag vaknade väl runt 11-12 hade ju fått lugnande så var astrött och yr.
Sen chillade jag lite hemma, & sen kände jag att jag behövde frisk luft så jag stack ner till centrum köpte ett linne & en stickad kofta + två örhängen. Nu är jag hemma igen & kollar på extreme home makeover.
Bara älskar Ty han är så jävla sköööön asso. Jaja nu ska jag väl göra någon nytta om jag orkar känns som om jag är sjuk i hela kroppen lägger in bilder på de jag köpt.
/S♥
2009-10-15 @ 14:34:32 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0