släktträff :D

Hejhej, som sagt så fyller jag ju år på tisdag ( om 2 dagar ) jäääss äntligen.
Typ hela släkten va hemma hos mej, eller inte hela men aah :P
Sofije + hennes familj, moster morfar + 3 av mosters barn, farmor & farfar, pappa & den familjen, mamma bror & så jag & vovven :) 
Hihi en skit lyckad dag iallfall :)

här kommer en lista på vad jag fick & vem jag fick det utav :)

Ett guldhalsband (ett hjärta med en diamant i mitten - Av farfar
presentkort på gina - Av sofie + familj
pengar - Av farmor
pengar - Av morfar & kerstin
pengar - Av moster + familj
Kamera - Av mamma + bror & pappa + annelie & barnen
Rosa mjukisdräckt - Av mamma
minneskort till kameran - Av mamma & pappa

Vet inte om jag glömt nått. men somsagt fyller på tisdag, vem vet kanske får nått mer då :D
Här kommer några bilder på mej med min rosa mjukisdräckt :)






/S♥

2009-10-11 @ 22:48:48 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0