hello skvaller :D

hejhej, måste bara meddela att här kommer det massor med skvaller bilder på KISSIE eller som JAG började kalla henne före alla andra.. PISSIE!! the one and only.. för ingen vill va som dej :D


Finnar i pannan + jättegula tänder, fy pissie du måste sköta om dej bättre.. & på tal om att sköta sej.. NOPPA ELLER VAXA BORT LITE PÅ ÖGONBRYNA GUMMAN, ser ut som värsta buskarna asså ;)..

Nej men är det inte pissie "fettfobi-tjejen" som har två hakor?

Vit i annsiktet,en kass kamera med 8,5 megapixel BARA!! Dina fingrar är fetare än vanligt
& vad har hänt med alla dina dyra smycket har du bytt ut dom mot billiga toffsar

Åter igen två hakor?.. Sen som ni kanske märker har hon löshår på bilden, men hennes riktiga hår är tjockare.. MYCKET TJOCKARE än löshåret HAHA FAIL!!

annorlunda färg på håret & löshåret.. åter igen bara tunnt löshår & tjockt äkta hår FAIL..
pissie har knappt bröst på bilden PLATTBRÖSTAD AHHAAAH!

Pissie's expojkvän till höger.. Hon har knappt inga bröst.. Billig dricka hon som är så rik.. köp nått dyrare.. Hål i strumpbyxorna, inga pengar att köpa nya? men du som har så mycket pengar. ajjabajja pissie?


Vit runt ögonen?- solat med stora runda ögonskydd eller HAAHAH!
Dina fingrar ser ut som prinskorvar på bilden??..
brukar du photoshopa dom också?

Va inte så stor i käfften pissie, för jag ger pay back just so you know.. ;)
Jag älskar att hitta fel hos pissie. hon sägs ha så bra självförtroende men knappast.. bruden är bara stor i käfften på internet BELIVE MEEE!!
/S♥
jag vet att du älskade mitt lilla skvallerinlägg om pissie..

2009-10-10 @ 01:01:31 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta gnäll bara för att du är avundsjuk!

Hur ser inte dina fingrar ut?!

2009-10-10 @ 21:37:15
Postat av: Sandra

men snälla jag är inte avundsjuk? jag har dom brösten hon drömmer om att få.

Hon måste ju lixom göra bröstförstoring för att få dom, mina är naturliga ;)



STÅ FÖR VEM DU ÄR FÖRFAN HATAR ANONYMAAAA!

2009-10-11 @ 22:53:34
URL: http://alsklingensflicka.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vadå inga bröst? :s

2011-02-06 @ 19:42:05
Postat av: Lizz

HAHAHAHA

Fan va kul

o allt korrekt med

2011-03-21 @ 13:28:36
Postat av: whatever kommer inte besöka din blogg igen iallafall

Skaffa liv va fan



1, alla har dubbelhaka i en viss vinkel (och har dem inte de är h*n 1 på minjonen och du är defenentivt inte den personen

2, alla har fan olika bröst, så fuck off

3, alla får finnar?

4, alla vet inte hur man får bort acne (har själv ingen aning x))

5, är du så lame att du går på assesoarer?



Sluta dömma andra och ta fan en titt på big själv istället, skulle du må bra om jag la ut sådant här på dig istället, fuck no! so piss off!

2011-05-03 @ 21:54:33
Postat av: Anonym

hahah åh jag dör! att det ens finns så mobbade människor som dig. klart du är pappas prinsessa, för någon annans kan du väll aldrig bli

2011-06-06 @ 00:59:01
Postat av: ERIKA

HEJ BARA SÅ DU VET SÅ TYCKER JAG ATT DU ÄR EN LITEN FJORTIS SOM ÄR RÄDD VAD ANDRA TYCKER SÅ DU SKRIVER MASSA SKIT OM ALEXANDRA´´KISSIE´´OM DU TYCKER DET ÄR NÅGOT FEL PÅ HENNE SÅ HAR DU JU ALDRIG SÄTT DIG I SPEHELN!!!:s VÄX UP!

2011-08-01 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0