ACM - Saknar dej min vän

Har ni hört låten "saknar dej min vän" ? Den passar perfekt just nu.. sviken för många gånger, hon har ALDRIG av sej längre ända gången är när hon behöver nått känns det som..
Orkar inte med dehär längre. Janita var exakt likadan & henne hatar jag, hon är ingenting i mina ögon. vill du att du blir lika dan som henne i mina ögon?? hoppas inte det & tror inte det.. 
Tänk på saken, sov på saken gör vad du vill, du har ju dina nya vänner nu.. psst.. hoppas du mår bra med dom & hoppas din ställer upp så som jag gjorde..
have a good life mah old bf..

/S

2009-10-09 @ 12:54:16 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du om henne om hon inte är någonting då? :S

2009-10-12 @ 18:47:54
Postat av: sandra

MEN LÅT MEJ GÖRA VAFAN JAG VILL! HON ÄR ÄNDÅ MIN VÄN ELLER HUR ?!?!? DU VET BARA INGENTING OM MEJ & MITT LIV

2009-10-13 @ 16:46:10
URL: http://alsklingensflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0