Öreebrooo hos bääästiiis!

Hejhej, nu sitter jag hemma hos bästis, igår tältade vi nere vid ån, & vi skrattade massor & vi hadde skiiiiiiit roligt.
Haha minnen med bääästiiis!
Sen så va vi i fjugesta & träffade moster, kusinerna & per!
sen fick jag reda på en jävligt konstig sak :O:O
Nämner inte det i bloggen.. Imorgon flyttar bebis härifrån så vi ska ha en myskväll med hela familjen hellström & Persson + angelica. Kommer sakna bebis massoooooor!! På söndag drar jag & Ida nog till fjugesta igen & träffar resten av kusinerna som kommit hem från öland idag. FÅÅÅÅR TRÄÄFFA MIN ÄLSKLIIINGSBEBIS KUSIN JUUULIAA!
har saknat henne massor.
Nu ska jag vara social mot Ida så ska dra nu.

Puss&Kram / The blond rich bitch♥
2009-07-24 @ 19:36:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0