mot kumla!

Hejhej, japp nu ska vi dra till kumla snart.. Vi ska handla lite bildelar till pappa sen ska vi åka till morfar & hälsa på.
Fan va jag har saknat honom:)
Sen drar vi till viibykrogen där mammas moster jobbar så vi ska käka dära :)
Ida ska hänga med så då blir altt mycket roligare:D
Sen blir det att inte göra NÅÅÅÅNTIIIG idag IGEEN! :(
Finns inte så mycket att göra här i finntorp just nu..
Igår drog jag, ida, madde & angelica(mammas kusins tjej) till stallet och skötte om hästarna lite..
sååå söötaa! Hoppppaaaaaaaas att ida & dom kan ta hästarna nu :(
Går inte in på det mera :P

Men ska dra nu Ida ska få kolla lite på datan, Ha det bra för jag har det bääääst:D

Puuuuss&Kraaaam /The Blond Rich bitch
p.s the rich bitch är snart bara the blond bitch :P
därför att mina pengar kommer snart va slut ;P


mooorfaar:)

sen hittade jag nått roligt som ida hittat nånstans

HAHAHAHHAHAHAHHAA

2009-07-30 @ 13:30:25 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0