Kommentarer?!

Haha måste bara få säga en sak till er som kommenterar mitt inlägg om kissie, jo sähär går det ju till dåra,
ni går in om & om igen för att skriva flera kommentarer på samma inlägg, Men har ni tänkt på att jag får mer besökare och min blogg blir bara bättre & bättre.. 
& Ni tror seriöst att JAG.. ska ta åt mej JAG AV ALLA! haha nej ni där har ni ju fel..
Ni har så jävla fel om mej & speciellt så jävla fel om kissie, hon är dendär bitchiga personen som tror hon är drottning av sverige men nej HAHA! Jag är dendär personen som är rätt lugn rätt sammsad m.m, Jag tror defenitivt inte att jag är drottning av sverige.. Jag är bara bäst ibland:D<3333333333333333

Puss&Kram //Sandra♥
2009-07-13 @ 18:36:39 Permalink


Kommentarer
Postat av: Michelle

ååh vad cool du är, du får typ, 4 mera besökare kanske? haha

2009-07-15 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0