HEEM LJUVA HEEEM!

Hejhej, ursäkta för dålig uppdatering, Men nu är the blond rich bitch hemma igen:D
Japp jag har iallfall haft skit skojj, förutom allt bråk med dom två mammor.. -.-
Nämner inga namn hära..
Jajaj nu ska jag väl lägga in lite bilder från resan, Hoppas ni njuter av dom fina bildera:P hahah
nej men nu ska jag dra ni får ha det super så kommer bilderna upp här nere..

Puss&Kram //The blond rich bitch♥






1, Jag på båten.
2, kallkstensbrottet.
3, Jag på badringen.
4, kallkstensbrottet.
5, Världens starkaste man (magnus) kör också folkrace.
6, solnedgång vid hamnen på pappas födelsedag.
7, Jag.
8, Jag.
9, Jag.
10, Jenni.
11, Robin & Jimmi
12, Jag.
13, Jag & Jeni tog ett kvällsdop vid solnedgången.
14, kallkstensbrottet.
15, Jag.

2009-07-21 @ 19:08:51 Permalink


Kommentarer
Postat av: it's me again biatch ;)

haha, värsta skillnaden på färgen på ditt löshår o ditt vanliga hår?.. fail again .. :)

2009-07-25 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0