HAHAHA!


Haha Kissie gumman, det var inte exakt så det var va?!?
Jo såhär var det exakt, Finns många vittnen till detta!
Ja jag är tjock ful äcklig blablalba vad som hellst har inte sagt något annat, nej är inte 15 är snart 17.
jag har blont hår ja!  Jag är till 50%finsk, 25% svensk & 25% tysk, har bott i sverige hela mitt liv, snackar svenska.
Men sånt du borde veta är jakobsberg ett ghetto ställe! jag sa iallfall
''Heej är det du som är kissie? Du bah JAAA (& vart skit glad) då sa jag att du var skiiiit ful & borde ta bort prislapparna på dina klackskor som satt kvar, (för vilken ''primadonna'' har kvar priset på sina skor?) ps. skorna kosta 200 kr HAHA!
Du sa att jag inte borde säga att du var ful(du menade att jag var ful också.) Haha det är typ stackars kissie som var tvungen att springa in på tåget..
Jaja Du halvsprang till tågstationen, såklart gick vi dit me, vi ville ju fan misshandla fula lilla dej som säger att du hatar ghettot men som ändå sticker dit!
Carro sätter sej brevid dej, & Du snackar skit om mej i telefonen, Jag sa att jag skulle langa en fet spark i huvudet på dej.
Då gick du bort från oss, jag spottade efter dej och det var ca 10 cm ifrån dej. (SYND ATT JAG MISSADE!)
Du stack in på tåget fort som fan, lite rädd var du!
När tåget åker och dörrarna är stängde spottar vi mot dej på fönstret och kastar nånting, DÅ, BARA DÅÅÅ vågar du visa fingret till oss! Hur jävla moget är det liksom, Stå för det du tycker, stå för det du skriver.. Liksom skriver du att du hatar ghettot stå för det när du kommer dit också! HAHAHHAHA STACKARS LILLA KISSIE!
ALLT JAG VILLE VA ATT VA MED I DIN ÄCKLIGT FULA BLOGG & JAG LYCKADES!

Puss&Kram /Sandra♥

2009-07-11 @ 00:26:30 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

moget?

2009-07-11 @ 01:25:25
Postat av: anna

hahahahaahahah fan vad bra du är och fett bra sakt till henne och du är smart och håller med dej om kisse att hon är kul och du är finare än henne och bra att du gjorde det och du är finare än henne kom ihåg detr och verkar vara mognare än henne och allt det och fan vad bra gjort av dig alltså du knäcker henne lätt hahahahahahahah

2009-07-11 @ 13:54:44
Postat av: michelle

det ända hon knäcker är allt hon sitter på ;)

2009-07-11 @ 17:18:29
Postat av: Linnea

Det är ju en viss skillnad mellan dig och Kissie.

Kissie vet att hon är elak, och lyckas vara det på ett moget sätt, du springer runt och tror att du så jävla bra och försöker bli nästa Kissie, för att sedan försöka visa att Kissie är feg(?). Det här bevisar ju endast att du är jävligt omoget och att Kissie spelar på en jävligt högre level än vad du nånsin kommer nå upp till.

Och vadå ghetto? Jakan? Jo, grisar kan flyga, smile.

Jag säger inte att jag gillar Kissie, men snälla, du är pinsam bruden.

Peace out bitch.

2009-07-11 @ 20:23:20
Postat av: Jennifer

Man skyddar ingen man inte gillar, pinsamt att skydda kissie föresten :D

2009-07-11 @ 20:38:55
Postat av: Linnea

Eftersom jag uppskattar att sitta här och vara smart ganska anonymt, och ni uppskattar att vara iq befriade anonymt, so be it.

Jag tror inte att Kissie behöver någon som skyddar henne, dam i nöd är nog inte hon you know. Jag delar bara min visdom med resten av assholen här, har du problem med det vännen?

2009-07-11 @ 23:25:50
Postat av: michelle

sköning linnea, sköning :)

du har så rätt så att det inte är sant. Pinsamt att du går runt och leker wb turk och ska hota kissie från absolut ingenstans? get a life please..

2009-07-11 @ 23:40:14
Postat av: skit i det jävla fjortis

haha både du och kissie är riktiga omogna idioter som borde börja gå till skolan... men jag måste bara fråga. Om man är en person och det kommer typ 2-3 pers eller vad ni kan ha varit som förmodligen vill slå ner en eller så, tror ni då att man ställer sig och börjar käfta till dom idioterna eller? inte ens du skulle våga göra det fega kräk.

2009-07-11 @ 23:42:25
Postat av: michelle

HAHAHAHA SÅ JÄVLA ÄÄÄÄGGDD!!!! :D:D

2009-07-12 @ 11:16:46
Postat av: jag e jag

asså omg jag spyr.

gumman, du går & säger/skriver en massa skit om kissie te.x att hon är ful, feg, ännu fulare, fejk & elak. ja just precis.. ordet elak. MEN VADÅ!? tkr du det är så jäääävla mkt snällare att gå ut med den här texten du skrev ? ooooh no darl där har du fel. du har preciiiis sjunkit till hennes nivå.

deprimerande men sant .

pusshaaaj

2009-07-12 @ 23:37:53
Postat av: Lollo

Du snackar om att hon är omogen?

Hur moget är det av dig att spotta efter en människa du inte ens känner?

Du påpekar till och med hur gammal du är, betee dig som det då!

Och sluta ljug, du slutade fan snacka svenska när du började hänga med dina "coola" polare i 8an eller ngt !!

Allt för att få uppmärksamhet, och verkligen inga gränser .. ALLT

2009-07-12 @ 23:41:18
Postat av: michelle

ojdå, den här bruttan är visst inte så omtyckt som hon tror att hon är? :)

2009-07-13 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0