Grattis danne

Hejhej, japp idag var det final på folkracen, Danne vann hela junior A-finalen!
GRAAATIIIIIIS!!!
Ja & sen måste jag ju säga till personen som kallar sej michelle i mina kommentargrejjs.
du säger att kissie inte bryr sej om mej, tror du jag bryr mej om dej då da ? ;)
njäääääää inte direkt hahah bra tänkt tjejen ;);)

Japp nu ska vi strax äta middag, har inte ätit sen frukost & jag är jättehungrig just nu vem blir inte hungrig när man har badat hela dagen liksom.. Jaja nu ska jag stänka av datan för det har börjat åska hära fast det är super varmt.


Puss&Kram //Sandra♥

2009-07-18 @ 18:57:24 Permalink


Kommentarer
Postat av: michelle

om du inte skulle bry dig om mig, skulle du inte skriva om mig ju. haha pinsamt värre bruden :)

nu ska jag ta och sluta besöka din blogg, får ''fettovirusar'' i datan annars, byebye :)

2009-07-19 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0