GOTLANDS VÄRME!

Hejhej, ja nu är det såhär att jag är dålig på att uppdatera just nu efter som jag sitter på en ö vid namnet gotland.
& så är det ju det här med värmen, hoppas ni har det fint hemma i stockholm för här är det super varmt, tro mej jag har såååån jävla solbränna haha, skit fult!
jaja jag ska snart käka, har varit & kollat på när pappa, danne, matte & några andra kört.
& Så har jag ju badat i värdens finaste vatten, det är till & med finare än utomlands jag lovar.
Vattnet hade rätt coolt namn, kallkstensbrottet. Gillar namnet faktiskt!
Det är riktigt nice där, man gåt ut ca. 50 meter då är vattnet upp till fötterna, sen när man kommit ut 50 meter så är det stopp på berget, då går det rakt ner, och då blir det skit djupt, ca. 12-16 meter ner..
så där ligger jag på dagarna och steker när ingen av dom jag känner kör.
gissa vad, jag var ju tsm med en snubbe vid namn Jens Kristensen för ett tag sen, & idag fick jag höra att en tjej vid namn mia kristensen körde folkrace, jag börjar tro att det är typ jens mamma eller nått, fattar ni vad skumt!!
Ja nu ska jag iallfall ut & vara social mot allt folk.
Juste pappa fyllde år i förr igår, Vi firade med massa sprit på resturang & gissa jo jag vart aspackad & skämde ut mej framför hela kampingen, jag sjöng kareoke!! Japp så gick de till, sen fick man två ragg hahahaah!
jajjamännsan två killar på typ 20 år. snygga som fan iallfall..
Men ska dra Ni får ha det super loggar in & skriver om nån dag.

Puss&Kram //Sandra The BLOND rich bitch som hatar kissie! :D
2009-07-16 @ 16:59:39 Permalink


Kommentarer
Postat av: Michelle

hur i helvette kan ett fetto som du få ragg? snacka om o vara en desperat fjortis som ska springa runt o bli packad, med sina föräldrar dessutom? haha pinsamt värre tjejen.

och jag vill bara säga att du kan lägga ner kissieskiten, hon bryr sig inte ett skit om vad du tycker och tänker om henne. alla här vet att du är avundsjuk på henne för att hon har lyckats med sin blogg och tjänar pengar på det. Något du aldrig i hela ditt liv nånsin kommer kunna lyckas med så snälla du, lägg ner bloggen och häng dig själv. Du är patetisk, och ingen gillar dig. Ingen kommer heller göra det.

2009-07-16 @ 17:43:37
Postat av: Jenni

Du är pinsam som går in på bloggen stup i kvarten och kollar och kommenterar massa onödigt skit hela j*vla tiden. DET är pinsamt. HAHA avundsjuk på kissie? aa du vet hon skriver vad hon tycker om henne och ändå så avundsjuk, Inte riktigt tjejen. Du verkar ju iallafall tycka om hennes blogg jävligt mycket eftersom du besöker den 20 gånger om dagen?

2009-07-18 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0