GOTLAND

Hejhej, nu är jag på gotland, det är skiiiit varmt här även fast det finns typ 100 moln på himmelen.
Jag har det skit kul faktiskt även fast det är lite tjaffs ibland..
Jag vet iallfall vad jag & Jennifer ska göra sen det vet hon med, men inteee niii nananananan.
nä men seriöst nu ska jag snart äta med alla, sen ska jag åka moppe tror jag, sen ska jag sjunga med amy & några fler.
Hoppas det blir att dricka idag igen :D

 Men ni får ha det bääst , jag saknar min mupp Carro & Darorna, kusin, mamma, Min vovve, Min man & Hampus bror!

Puss&Kram //Sandra The Blond Rich Bitch♥

2009-07-13 @ 18:43:08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och om du nu inte brydde dig, då hade du inte raderat mina kommentarer, eller dom andras kommentarer.

2009-07-13 @ 22:05:06
Postat av: sofie

Om du själv tror att Sandra skulle bry sig om vad folk skriver på en skärm till henne? Då tror du väldigt fel... min sandra tar inte skit från NÅN :))))))

2009-07-15 @ 13:19:11
URL: http://egocentriisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0