Förlåtförlåtförlåt!

HejHej FÖÖÖRLÅÅÅÅT FÖR DÅÅLIG UPPDATERING I BLOGGEN!
Jag har verkligen missat det totalt. Men har iallfall haft massor med roligt ute med Carro & Hampus dom sista dagarna.
Carro sov hos mej (hemma hos pappa) från söndagen till Måndagen, Sen träffade vi Hampus på måndagen där om jag inte minns fel, det var första gången jag fick träffa honom. CARRO O HAN ÄR FÖÖR SÖÖÖTAA!
Sen tisdagen, ah fan det var ju igår. Haha det var såååååå jäävla kuul! jag sjöng fast med driv röst(mansröst typ)
hampus bah du sjunger ju bra sådär jag fattade ingenting trodde inte han va seriöst sen fick carro höra min riktiga röst o hon sa att jag ska in i idol för jag hade bra röst & hit & dit.. Men jag trodde inte hon & Hampus va seriösa förens jag fattade de när hampus sa att jag skulle göra en låt med honom hahahah!
Shiiit! Det låter fan helt sjuk.. Jaja skit samma jag kommer ändå förstöra låten :P

Ah jag sjöng iallfall mitt i centrum högt hahah. så försökte jag få pengar ifall jag sjöng för nån, så kom de två män som pratade engelska.  Carro ba om ni her henne 10 spänn så sjunger hon för er, han ba gick in o växla sina pengar i kiosken breve oss, han kom ut med 50 ÖRE, okej 50 ÖREE!!!!!!!!! Han bah sträckte fram 50 ÖRINGEN och sa följ med mej nu då! HALLÅ!!
HAN TRODDE JAG VAH EN HORA SOM SOLDE MEJ FÖR 50ÖRE!! VAFAN DISKRIMINERING!

Idag ska jag dra ut med dom igeen wooohooo ska bli sköjj sköjj!!
Men det finns ju nån som blir piss off för jag är med Carro 3 dagar i rad.. vafan och jag är med henne kan va med henne en vecka i rad men det betyder itne att jag lämnar mina gammla vänner! VAFAN !!! OOH!
Blir så irriterad ibland..
Jaja nu ska jag fixa mej sen ska jag köpa massor med powerking så vi blir flummiiiiigaa idag igen:D!

Puss&Kram / Sandra The blond rich bitch!♥
2009-07-08 @ 12:33:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0