R<3S

   

1. på bussen, lite flumiga kanske.
2. vi fick fätt vackra tungor av dendär sprejjen
3. Vi på toaletten på dendär Baren som stank som en spritfabrik!

Rafaela du är min solstråle varje dag varje natt, svär jag har inte lika roligt men nån annan som jag har med dej, för vi har exakt samma humor vi har exakt samma sjuk jävla humor gumman, och jag skrattar så fort du gör mitt favoritgarv.
Som du sa idag, du är min kondom ;)
men du är även en ängel en solstråle och du är värdare än alla diamanter o rubiner i världen.
För du är RAFAELA! :) haha vet inte va jag ska skriva :P
iallfal du vet att jag älskar dej GALET mycket gumman & det är det som räknas :)<333

rafi om du ser dehär, skratta inte åt min dåliga lilla text om dej, jag ville bah skriva nått om dej & allt dedär stämmer faktiskt så se de från den ljusa sidan, HÖHÖH!! :) <3

2009-02-15 @ 22:57:31 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0