:)

Hejhej, förlåt så mkt för dålig uppdatering, det känns verkligen uttjatat att säga så men jag har haft mycket att göra.
igår var det nationella prov i svenska, rätt så enkelt men imorgon kommer det en svårare del då man ska göra en skriv uppgift -.- JOBBIGT... Menmen, idag på matten snackade jag med Anders (min mattelärare) han sa att han var helt säker på att jag skulle klara NP i matten för jag är en smart tjej.. HAHA min hjärna skrattade för sej själv där inne i mitt huvud..
han säger att jag är smart medans alla andra kallar med dum blondin o grejjer, men där ser ni jag är smartast i klassen.. I vår lilla grupp men iallfall;)
Denise ville att jag skulle till gården idag så jag stack dit, Vi kollade på filmen  2 steps up vi vart skit taggade och ville bara flippa ut Haha vilket vi gjorde, men iallfall det är en annan historia!

Denise, Emelie & Jag ska förmodligen dansa street dance vid nått tillfälle i skolan!
Puss & Kram reawr @
2009-02-08 @ 10:33:33 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många det är som besöker din blogg varje dag?

2009-02-14 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0