Pinsam jag är!

shuuu alla glada pungkulor :D

va händerr fyfaan langa mer kommentarer, det är inge roligt om jag inte får kommentarer i bloggen.
men iallfall, förlåt än en gång för väldigt dålig uppdatering jag suuuuger på att skriva i bloggen jag vet!
men de har hänt skiiit mkt, En person.. säger inte vem, dom som vet lär märka vem.. iallfall hon har anmält min kusin, hon har blandat in 4 pers ink. mej! fett elak, hon ljuger för lärarna & polisen så vi ska få skit..

Sen nu när de blivit varmt ute har vi grillat söööööööönder oss.. haha men de e skiiit nice, rökt vattenpipa grillat luffat runt som vanligt, självklart med mina solstrålar Sara Rafii Denise. Emil komförbi jakan en sväng igår, skit elak han e, han vet vrf! :P haha!

Iallfall nu har jag läst igenom det jag skrivit i bloggen läst alla inlägg, haha fett pinsama om Adis faan! Och han har läst dom. Skiiiiiiit piinsamt, vrf sa jag va min blogg hette! idijoooot jag e fan! iallfall därerfter kommer rubliken :P

Fick reda på att pappa jag syskonen och annelie ska till hassala i helgen o åka skidor, & de tar fan 100384848 timmar dit. skiiiit trååkigt det kommer bli fan! aja de blir kul.
 
föresten idag åt jag Rafii & Denise mat på järfälla pizzeria skiiit gott, sen stack vi hem o kollade på film hos denise, Flightplan eller va den nu hette. Iallfall galet nice film asso!

HAHAHA igår ramlade Ailiin med Ioans moppe fett synd hon fick skiiit ont man hörde fan bah
pang boooom kkkkkkkkkkch AJ AJ AJ MITT BEEN JAG KAN INTE ANDAS! HAHA fett söt ailiin!
de första rafii säger är hörrö chicko res dej upp hur mår du sen skrattade hon lite. HAHA! :)

iallfall nu måste jag avsluta detta inlägg innan de blir för mkt.
Ni för ha det underbart tills nästa gång jag skriver, när nu det bli av ver jag inte än (a)
säg till om ni vill att jag tar med nått mer i min blogg.

Puss & Kraaam SÄÄNDRÄÄÄ! :)<3
2009-04-06 @ 23:18:03 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vi ska inte till hassela typ

2009-04-08 @ 17:19:59
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0