Ingen rubrik

Hej igeen, saknat mej ? :)
haha nej men nu ska jag ta och berätta om igår, Först åkte Jag Denise & Rafii till stan, vi gjorde lite saker haha 200 kr ;)
sen så träffade vi Adis, Lite pinsamt efter som han läste mina blogginlägg om honom dagen innan :$
Sen stack vi hem käkade på järfälla pizzeria, Fetaste pizzorna där asso! HAHA iallfall efter det var vi ute med killarna och rökte vattenpipa sen frös vi så rafii stack hem till sej jag och denise gick till mej, sen åkte vi lite moppe med Sara föresten Sara va med oss o kökade pizza också :)

iallfall Idag vaknade jag av att mamma väckte mej o typ skrämde skiten ur mej när hon skrek vakna du ska snart vara på möte i ungdomsmotagningen! haha jag duschade snabbt sen stack jag ner o mötte rafii och Denise där nere, vi hade möte om p-piller. & Neej jag använder dom inte för att kunna ha sex utan kondom, utan för min mens ska bli regelbunden. Sen stack vi till centrum snabbt och tog bussen hem. Jag har nyss kökat klart MUUUMS världens godaste mat idag :) Bakad potatis med mammas specialar sås :)
Nu snackar jag med bästis på msn, jag saknar henne skiiit mycket. Fan 20 mil ifrån varandra. men jag kommer aldrig att lämna dej älskliiing:) Världens bästa bääästiiis :)<333333


Aja ska väl ta och klä på mej varma kläder efter som det är jättekallt ute nu. Ni får ha det super så skriver jag senare eller imorgon eller nått sånt,

Puss & Kraam  SÄÄNDRÄÄÄ :)<3

BTW, har inte bruna ögon det är bara linser :)


 

2009-04-08 @ 18:13:18 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0