Uppdatering

Hejhej, Förlåt för min dåliga uppdatering, jag har inte hunnit P.G.A att jag åkte ner till Örebro i måndags & sen har jag umgåtts med min allra bästa vän. Jag älskar verkligen Henne<3 Iallfall nu har vi precis öppnat alla julklappar & snart ska vi äta ostkaka MUUUMS! Men alla julklappar är ju inte öppna. På lördag följer Ida med upp, JIPPI! & nån dag åker vi till pappa & då får jag mer julklappar <3 Udra vad jag får.. Jag har iallfall fått ALLT jag önska mej av min älskade lilla mamma. TACK SÅ MYCKET ALLIHOPPA! Hoppas ni har en riktigt god jul allihoppa så skriver jag mer imorgon eller nån dag när jag har tid för jag måste ägna mycket tid imorgon till min bästavän, Vi har varit bästavänner i 5 år imorgon.
dom ända gångerna vi bråkat är 2 gånger över 2 killar. Det var ju inte värsta grejjen så de gick över på typ samma dag.
Jag älskar dej mest bästavän Ida Persson <3<3
Men vi hörs imorgon eller nåndag.

Massa Julpussar&Kramar från SCHMEXIIGT@

(sjukt gammal bild på oss gumman<3)
2008-12-24 @ 18:08:27 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0