Tidsfördriv!

FÖRHÅLLANDE
1. Är du singel nu?: Japp
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul?: långa förhållanden
3. Är du redo & satsa på ett förhållande nu?: ja om han är den jag behöver!
4. När hade du sex senast?: ingen kommentar
5. Tyckte du om det?: Ingen kommentar
6. Har du kört oskyddat nån gång?: Ingen kommentar
7. Har du playat någon nångång?: Nä inte vad jag vet(a)
8. Har du dumpat någon & sedan ångrat dig?: Många gånger
9. Har du någon kille/tjej på g nu?: Nä de tror jag inte elr?
10. Haft sex på fyllan?: Ingen kommentar
11. Sagt jag älskar dig till någon & verkligen menat det?: Till mamma & Pappa (a)
12. Sparat något från ett gammalt förhållande?: Jajamensan
13. Somnat gråtande p.g.a kärleken?: Aao :/
15. Varit otrogen?: Nej det är äckligt

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän?: Ja Ida Persson <3
2. Är du ofta med dina vänner?: Typ varje dag
3. Vad brukar ni hitta på?: Haha ojoj..
4. Bästa minnet med en vän?: Jag och Ida på sannabadet när jag vah kär i Alle :)
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner?: IDA, Lise, Rafi, Sofie, Sara, Cico, Hagar, Tamara. Osv.
 6. Kan du vara dig själv med dina kompisar?: Det är klart
7. Har du hatat din bästa vän?: Nej aldrig på riktigt. inte ens när hon gillade Pontus hahah Älskar dej bästis :)
8. Har du alltid kul med dina vänner?: Jajjamäänsan alltid!

SISTA..
1. Som du fick en puss av?: Min hund pussas alltid(a)
2. Som sov med dig i samma säng (förutom dig själv)?: Min vovve & mina nallar
3. Du delade ett riktigt bra skratt med?: Denise  
4. Du gick på bio med?: Nathy, Mahshid, Aynur & Solin
5. Du höll i handen?: Denise
6. Du gick på stan med?: Sofie & Jennifer
7. Som delade en pizza med dig?: Jag delar inte med mej :)
8. Du ringde?: Pappa
9. Som skickade ett sms till dig?: Hemen eller Supis
10. Du kramade?: vovven

ÖVRIGT
1. Har du nånsin smygit ut utan lov?: För länge sen.
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster?: Haha Jag & Ida kollar alltid in hos Edvin (a)
3. Längtar du till sommarn igen?: JAAA!
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då?: Jag hatar mej själv
5. Hur svara du i telefon?: aa hej de är Sanda
6. Vill du ha barn?: Jajjamänsan bara jag hittar den rätta så.
7. Har du gjort något olagligt?: Ah senast igår (a)
8. Vill du så fåru gärna berätta vad?: Haha fråga på pea ist (SCHMEXIIGT@)
9. Har du några tatueringar/piercingar?: Ska tatuera mej snart. Hade piercing i överläppen & näsan, har i öronen
10. Bäddar du ofta sängen?: bara när jag orkar & måste
11. Hatar du någon riktigt mycket just du?: Nej de tror jag inte
12. Vad gör dig rikigt glad?: JULEN!
13. Går du i kyrkan?: Jag är komfirmerad
14. Gillar du att sjunga?: Ah men de är ju inte så lyckat
15. Har du egen dator?: Ah egen laptop
16. Hur mår du idag?: Nu mår jag bra
17. Vilken klass går du i?: 9B








 

2008-12-19 @ 16:49:40 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0