Stressad!

Hejhej, är verkigen skrit stressad jag har varit vaken länge men är ine riktigt klar ännu. jag skriver lite snabbt om i går, det var skit roligt och jag älskar er tjejer :) Jag var så jävla trött efter allt skrattande haha. Vill ni veta mer får ni fråga.
Idag är det äntligen skolavslutning (för jul lov dåra) Så jag är lite extra fin today.. haha
har en svart klänning från gina, men den är kanska så v-ringad så jag har et vitt linne under, sen har jag svarta strumpbyxor. Juste för nåra veckor sen ramlade jag i trappan i porten. (sten trappa) Och nu sticker mitt sklett under knät ut lite man känner iallfall det. jag kan gå men inte stå på det knät. Och Igår råkade jag ställa mej lite på de så nu gör de ont som in i helvette. Ursäkta språket men det gör bara så jävla ont!
Nej nu måste jag rusa iväg till skuulan ni får ha det så bra så hörs vi senare.

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-19 @ 08:45:02 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0