Segiiis

hejhej. Idag har varit en typisk segis dag. Jag var i skolan sen så stack jag hem Jag satt vid datan lite ville fördriva tiden så att pappa och dom skulle komma mycket snabbare. men tiden gick ändå skit sakta sen snackade jag i Telefon med oscar Ni vet ( Allanamnfunkar @) Vem vet inte vem han är liksom. Typ världens sötaste människa på jorden.. <3
Nu tycker ni säkert jag är elak mot Fredric när jag säger sånt om andra människor, men jag har tyvärr dåliga nyheter...
Jag var tvungen att göra slut med Fredric idag<'3  Han får mej iallfall inte att må sådär superbra som en kille borde få en att må. Han snackade knappt med mej.. Men vafan skit i han jag är Singel iallfall , Jag är med i spelet igen ;)
Hahaha vah mobbad jag är. Nej men skit samma.. Jag somnade efter jag snackade klart med Oscar Sen har jag sovit fram tills nu ca 2½ timme (aa). Jag bara Älskar att sova länge. Det är så sköönt. Men nu ska jag fixa till mej lite snart kommer dom. WOHOO!!

Puss på er alla Kram SCHMEXIIGT@

Hittade en gammal blondi bild :)
2008-12-17 @ 17:51:52 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0