Onödig skoldag!

Hejhej. Nu är det såhär att jag har legat hemma typ flera timmar nu. stack från skolan efter lunch Jag,Bella,Becca,Tina,Danne och Emelie gick hem till mej för att hämta tändare till dom.  Men de vart att vi satt på balkongen och dom rökte. Mamma tror jag röker.. Men hallå. man testar sej fram i livet och jag testade ett vah rökare, men vad gav de mej. jo massa jävla nikotinkickar och dålig hälsa. Inte för att jag vart beroende eller nått men iallfall. Men man testar saker för att inse vad det igentligen innebär. Men slutsnackat om det, Efter dom rökte klart så gick vi in i vardagsrummet och kollade på MTV och snackade lite. Alla älskade min hund.. Bara för han är så jälva söt o snäll! Haha nä men sen så gick Tina,Bella och Becca tillbaka till skolan för att gå på resten av lektionerna, Och Danne och Emelie stannade kvar här tills typ nydligen. Jag sitter och äter mina pommes och koller på nått skit pogram. Jag tror jag ska gyma med Denise snart/senare. Idag måste vi fan gyma vi har fan inte gymat på en vecka! Känner mej ohälsosam.
Och Denis säger att hon känner sej Tjock. Haha Vi frå se till att gyma Idag. Men nu ska jag äta mina pommes jag kan inte äta ifall jag sitter och skriver.
Jag är så ''Duktig'' har varit på En ända lektion idag! Måste verkligen sköta mej nu, Imorgon ska jag redovisa nått minne för klassen i svenska. Jag tror jag redovisar om när jag opererade mina öron. ''Från dumbo till normal'' (aa)
Hahahaha..! Nej nu ska jag kolla på one three hill. Skriver förmodligen senare kanske efter gymet.

btw: GRATTIS STOREBROR PÅ 18 ÅRS DAGEN<3<3

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-15 @ 16:12:12 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0