Ny Blogg igen

Ny blogg igen, Jag Bytte namn och sen vart det knaas, hade skrivit jätte mkt och råka trycka på nått som jag inte borde. Nu orkar jag inte skriva om allt, jag får börja om från idag.  Jag hade matteprov och gick faktiskt G och de blir G i slutbetyg, och så hade jag So prov, det gick åt helvette så de blir omprov imorgon. Men Jag är glad idag. Nu är jag och Älskling tillsammans<33 Han är ju så himmlans gullig mot mej.
Nej nu börjar jag bli trött och jag måste skriva en önskelista till pappa, han vet inte vad han ska köpa till mej utom skor typ.  Men jag lägger in en liten önskelista snart måste bara komma på lite saker som jag önskar mej.
Tack till er som tänker fortsäta läsa min blogg<3
Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-11 @ 23:32:12 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0