Massa frågor

Nu är det så att jättemånga undrar vem pojkvännen är. Han heter Fredric. Dom flesta av vännerna vet nog vem det r om dom tänker efter, eftersom han och jag har varit tillsammans minst 3 gånger innan. Men vad ska man göra när man är fast vid en person. Han är ju fan så jävla underbar så jag vet ju inte vart jag ska ta vägen. Min morgon vaknar alltid med ett sms från han på morgonen & min dag sluter alltid med ett sms från honom. Jag förstår inte.. ehh skit samma.
Nej men nu ska jag kolla på tv snart börjar Idol igen, Jag hoppas verkligen att Alice vinner hon är ju så jävla bra.
 Nu ska jag ta och prata lite med älsklingen sen ska jag kolla på idol efter det går jag nog och tar ett varmt skönt bad och sen är det sängdags.
10 DAGAR TILLS JAG ÅKER 12 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-12 @ 22:41:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0