Godmorgon

Hejhej. Nu är jag vaken igen. Somnade jättesent runt 4-5 imorse. Först satt jag och Jennifer framför datan på kvällen vid 10 tiden, sen kom Matte med två tjejer sen kom pappa och alla efter typ 10 minuter. Sen gick jag och satte igång vattenpipan och när jag kom tbx till datarummet var Jennifer borta så jag satt me pappa och Ann-sofi och alla andra och rökte vattenpipa och drack lite Alkoläsk(a) Men jag vart iallafall inte full denhär gången.. Sen åkte pappa nånstans han var full. Men när han kom tillbaka bar dom Ola till bänken och han var full som fan, han hade försökt cyklat hem och så hade han ramlat och gjort illa ryggen, Riktigt illa! Han hade legat ute i två timmar innan han fick tag på sin mobil så han kunde ringa pappa. Men när han kom hit grät han nästan av smärtan, han var förfrusen och ena handen bled tillfälligt förlamad.
Hämskt! Ambulansen kom och han åkte iväg. Hoppas du mår bra snart Ola <3 Iallfall sen satt vi och drack, rökte vattenpipa och pratade, jättetrevligt. Men runt 4-5 var jag helt död så jag gick upp och la mej.
Idag har jag inte hunnit göra så mkt efter som jag vaknade för inte så länge sen, Vi ska åka och handla och sånt snart.
Men nu ska jag fortsätta chatta med alla glada människor.

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-20 @ 16:14:08 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0