Fuck skolan!

hejhej. Nu har jag försovit mej med flit. Jag orkade inte gå upp och dom två första lektionerna är No och Engelska. Båda lärarna är helt sjuka ihuvudet jag ska snacka med min no lärare som kommer sätta ig på mej när det är hans fel att jag inte gjort andra provet. Jag skulle göra den i fredags då kom han inte ens. Skit irriterande! Aja Igår vart det inget gyma för Denise var med sin mamma och handlade julklappar men vi sticker och gymar idag ist. Denise jag & danne gick till skolan där satt vi o tog kort haha knas bilder. sen kom brandon och våra bilder vart ännu knasigare hahah! Skit kul!
Sen gick vi in på gården för vi frös och efter de gick jag rafi lise flora hagar & feleg och tog cepe bilder haha. sääxigaste bilerna de blev! Jag lägger in nån bild på det när Denise skickat dom. Nej nu ska jag äta lite frukost sen ska jag ta fram sakerna till redovisningen på svenskan. Men jag skriver efter skolan eler eftert gymet så vi hörs sen.

Puss&Kram SCHMEXIIGT@

2008-12-16 @ 09:54:30 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla fjortis

2008-12-16 @ 16:19:47
Postat av: Anonym

Ehh jaa dt kmr hon fhan alltid att vara

2008-12-16 @ 16:20:14
Postat av: Anonym

Trevlig kväll! :)

2008-12-16 @ 16:24:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Älskar dig Sandra, <33

2008-12-17 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0