Fuck denna dag!

Hejhej igen. Nu har hela min dag tagit slut nästan, sitter och gluttar på titanic, Kommer fan börja gråta i slutet. Det gör jag ju fan alltid. Just nu är det reklam så jag har lite tid att skriva.   Idag vart det inget gym för jag var helt dööd. skit trött och helt slut. Var helt ur trodde nästan jag skulle svimma på bilden. Men jag gick hem väntade på mamma tänkte åka med Janita till stan en snabbis hon skulle bara köpa en klänning men mamma kom hem för sent så då hann vi inte. och vi skulle gyma imorgon men efter som min bror fyllde 18 igår så kommer pappa farmor o massa hit för att fira honom.
Vi kunde inte fira honom i helgen pga att pappa ska till norrland och åka snöskoter och sånt.
Men nu har Titanic börjat igen. måste kolla (aa) Men ni får ha det så jättebra
btw: Jag saknar dej Sofie Kom hem snart :'( 
& Ida bästavän jag saknar dej så sjukt jävla mycket, Jag kommer om ca 6 dagar. om 9 Dagar är det vår 5 års-dag som bästavänner. Du och jag föralltid bejbiiis <33

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-16 @ 22:10:38 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0