Flumm med Ida

Hejhej, nu är det den 28e efter som kl är över 24:00. Men jag skriver vad jag har gjort under dom senaste 24 timmarna.
Imorse vaknade jag kl 10 fixade mej klädde på mej, sen käka jag frulle med Ida och alla, sen var det bara att packa in i bilden och köra hem till sthlm. JIIIPPII nu är Ida här uppe. Efter Helna och Ingela och dom åkte hem så stack jag och Ida ut med Sofie, Vi satt först ute... Sen fick sofie en jävla massa ideér om att hyra film.. MED MINA PENGAR !
Ah inte nog med det hon skulle välja en skräckfilm men istället tog hon ''parfym filmen'' som var en TRILLER!
jävla psykopat unge. Leka psykopas om han i filmen som mördade tiotals tjejer för att göra en jävla parfym och parfymflaskan var lika litet som mitt lillfinger (Litet och kort) Hahahahaahah. Nej men de e sant. Och sen.. ah skit samma filmen skulle vara 142 minuter lång men den var 212 lång. KNAAS! Vi kollade på barnhemmet också. JÄTTEBRA film!Och sen efter det stack vi hem och hämta Rocky(hunden) och gick ut med han. Och sen har jag och Ida bara klätt på oss pjamaskläderna och fixad hennes säng och nu ligger vi här och dööör av garv typ! HAHA! Mamma blir tokig.....
Förlåt mamma(aa) Ida spelar guitar hero på min mobil. HAHA hon babblar med sej själv. ''Jag trycker utan'' säger hon hahah fatta Nadaa!. Men nu ska vi fortsätta knasa oss lite till

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-28 @ 00:25:06 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0