FAN:'(

Hejhej, Jag har nästan ingen lust att skriva nu, Men eftr oms jag inte skrivit på nåra dagar så får jag skriva lite iallfall.
Igår shoppa jag och Ida loss :) skit kul vare. Vi åkte tåg till stan, på tåget kom de på en gammal man som väga sluta kolla på oss, och när jag kollade tillbaka släppte han itn blicket och bliken han gav mej var en såndär mördarblick.. Skit läskig! sen gick vi av på t-centralen då gick han me av och vi sprang som fan. haha, Sen handlade jag skit mkt och jag skulle ju träffat Jocke men ingen av oss hade tid, Men sen åkte vi tåg till sollentuna station tog bussen till stinsen där hndlade vi mkt mkt mer, de var betydligt mindre folk där! Jag fixade naglarna där.

ALLT JAG HANDLADE:
Rastatröjja från Punktshop.
Legins, två tunikor/klänningar, ett lila hårband & en väska från gina.
britney spears parfymen(den rosa) från kicks.
fixade naglarna på ..(kommer inte ihåg namnet).
ett par skinstövlar & ett par ballerina typ från din sko.
Skinhandskar & en playboy t-shirt från marknaden utanför pubs.
playboy halsband från Punktshop.


"lite för pengarna" slösa 2000 (aa)
aja skit samma är sjukt nöjd med sakera
Men vi åt ju och fikade så.. ah :)


Men nu ska jag dra

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-30 @ 16:39:25 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0