.

Hejsan, Min dag har varit lite si och så. på omprovet i so fick jag ig igen alltså IG i slutbetyg, får jobba upp dom nästa termin efter julen. No provet ville jag göra idag för att inte få ig. men den jäveln kom inte så jag får IG tack vare han. Sen  har det inte varit nått speciellt, slutade tidigare för jag gjorde so provet när vi hade håltimme från No:n.
Nu är jag ätligen hemma känner mej helt död är verkligen jätteträtt funderar på att gå och sova lite för senare ska jag förmodligen till bästavän Bob, Denise Helen  & Bobs kusin ska också vara hemma hos han. Hoppas jag itne är så trött och tråkig där. Men nu ska jag sluta skriva för jag måste verkligen sova känner mej helt yr i huvudet. Jag skriver nog lite senare. Jag hoppas ni tycker om bloggen<3
Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-12 @ 15:29:21 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0