Bästa kvällen

hejhej, Bästa kvällen på länge nu, Jag stack ut med Denise, Jan, Joni och Liselotte vi hade kul drack lite och så, Sen mötte vi Sara.D och tamara, jag gav sara pengar inför imorgon (NYÅR) och sen stack vi till dagiset bakom skolan, där hade vo askul´ hinka lite till och sen var man packad. Haha Jan och Joni sköt smällare mot oss hela jävla tiden, SKIT kul efter som jag är lite rädd på smällare än! USCH..! Sen smsa dendär jävla dennis mej,.. CEPE! DRA ÅT HELVETTE!
usch hatar han..  Och sen körde vi ''jag har inte'' Leken med vodka. Haha fyfan man vart så jävla packad! elr jag iallfall.
Men sen stack jag och Liselotte hem. Denise, Jan & Joni är typ ute fortfarande tror jag. Ah och nu sitter jag hemma lite snurrig i huvudet men de funkar väl, Förlåt om jag skrivit fel nånstans det är p.g.a att jag e litte snurri:)
men nu ska jag smsa med Söta Jocke, Thithi Söööötsnooosen Puss på honom <333
Men nu ska jag dra och äta korv MUMS. måste ha lite mag i maten nu.

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-30 @ 21:56:48 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0