5 år idag!

hejhej, Idag som alla vet firar jag och bästavän 5 år tillsammans. Vi hade en riktigt bra jul igår och jag hoppas att alla ni också haft en riktigt god jul. Jag och Ida gjorde inget speciellt efter vi öppnade julklapparna. Vi fikade sen gick vi in och typ tog kort på oss tillsammans. Sen gick vi ju upp till Robin och andreas. HAHA jag fick migrän tack vare Robin den jäveln. Han kasta snö på mej hela jävla tiden. Men som tur var så hjälpte Andreas min lilla prins mej thihi..
Ni som tror att jag menar robin min bror så är det inte han jag menar utan Robin som bor här nere i örebro.
Idag ska vi nog upp dit igen. Hoppas man inte får migrän denhär gången, Och så får vi hoppas att dom inte skrämer oss i mörkret på åkrarna. Då kommer jag fan döda dom (a)
Nej men nu ska jag snart gå in till Ida, Men just nu har dom gäster som fikat och firar lite jul med Ida och dom.
Jag har nyss ätit nudlar med kyckling och nån god sås, MUUUMS!
men nu måste jag gå och kissa har hållt mej ända sen jag var hos moster.

GRATTIS TOBIAN (KUSIN) PÅ 15 ÅRS DAGEN<3

Puss&Kram SCHMEXIIGT@

2008-12-25 @ 16:51:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0