26/12

Hejhej igen, Nu sitter jag inne hos Ingela igen och bloggar, och nu såg jag att gammelmormor Maj kommer. så jag får blogga lite snabbt. Idag har jag inte hunnit gjort så mycket. Jag vaknade utav att Helena väckte mej o sa att jag skulle springa in till Ingela och hälsa på min morfar. Och de gjorde jag.  Sen gick jag in för o Duscha. Och sen har jag bah pratar och umgåtts med Ida och smsat med Jocke. Oscar sover väl han snackade med mej lite igår när han vah lite rund om fötterna. (a) HAHA sötnos<3 Nä och nu sitter jag här inne och nu ska jag alldeles strax hälsa på gammelmormor.
hon är världens snällaste gammelmormor<3
Nu ska jag hälsa på henne.

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-26 @ 13:29:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0