23:43

nu kan jag inte sova igen. Jävligt dumt av mej att sova så jävla länge. Aja skit samma inget att göra åt. Min data är helt cepe jag vet inte vad som hänt men msn försvinner hela tiden från datan. SKIT STÖRANDE. måste hela tiden starta om datan för att komma in på msn igen. Så ifall ni tror jag dissar er när ni skriver så är de för min msn/data är helt cepe.
Jag orkar inte skriva så mkt nu ska försöka bli så trött som möjligt.
Men jag lägger in ett klipp på Kevin Borg när han sjunger vinnarlåten från IDOL 2008. GRATTIS KEVIN! :D

 
nu ska jag försöka sova lite. Godnatt sov gått, dröm sött... om mej (aa)

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-14 @ 23:53:18 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0