18 December

hejhej. Nu är jag hemma en snabbis ska dra tbx till kista snart. Kom hem nyss var där o käkade sen vart de lång tid tills bion började så jag ska fixa mej sen sticker jag, Mashid, Solin Nathy och Aynur  på bio i kista igen. P¨bussen hem kunde jag bara inte sluta skratta. Haha jag hade vi satt längst bak och jag satt i mitten sen så hadde jag ena foten på vänstra sätet framför och det andra på det högra sätet sen så bromsade bussen skit mycket så jag ramlade ner på rumpan HAHAHA AJ!!. Asså herregud! Aja nu ska jag fixa lite så jag hinner bion börjar typ kl 9. Vi ska kolla på Twilight, Hoppas den är superbra :) Sandra.T säger att den är skiit bra iallfall :) Men nu ska jag dra ni får ha det bra skriver kanske efter

puss och kram SCHMEXIIGT@
2008-12-18 @ 18:23:04 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0