01:20

Hej där! Jag ligger och tänker på hur jag ska kunna bli trött, Jag kan verkligen inte sova. Kanske för jag vaknade kl 12:30 men iallfall. Jag vill verkligen sova så jag kan vakna tidigare imorgon. Jag har hållt på och fixat min blogg lite nu. Jag fattar fortfarande ingentign typ. Behöver hjälp att fixa bild längst upp på sidan, Vet inte hur jag ska förklara men hoppas ni förstår. Det skulle vara urgulligt om ni kunde skriva och hjälpa mej hur man gör. För jag har verkligen ingen aning och hur mkt jag än testar och läser dendär DesignaDinBlogg.blogg.se Så fattar jag ändå inte. Hellt hopplöst. Jag känner mej så jävla korkad asså!! Menmen vad ska man göra när man igentligen är blond(a).

Juste innan jag vart tsm med Fredric så träffade jag ju en kille vid namn Dennis. USCH blir äcklad jag bara tänker på hans namn. Nej men han var hemma hos mej sen så höll vi på och blablabla Inget jag behöver skriva så alla ser, Nu misstolkar ni säkert det, NEJ VI HADE INTE SEX!! Men vi kysstes o sånt skit, USCH hur kunde jag? iallfall han vart skitskum senare och började adda mina vänner på playahead och msn. Och jag vart ju arg o sa till han, sen vart han typ lite sur, och dagen efter det fick jag veta att han har haft tjej sen en vecka tillbaka, Alltså hade han flickvän när han höll på med mej den dagen. Skit äckligt tycker ni inte det? Ah och iallfall Idag hette jag '' Sandra'- 11/12-2008<3 '' på msn och jag har tagit bort hans nr och tagit bort han från min msn och pea, Men han har inte fattat riktigt än att jag inte vill snacka med honom, så han skrev på msn idag '' Naw har du fått en pojkvän nu '' Och jag var kall och sa bara att han inte skulle bry sej, sen börjar han blabbla om att han inte vill att jag ska må dåligt för jag inte hade nån pojkvän Men hallå Jag mår inte dåligt varken med eller utan pojkvän! Och sen så börjar han skriva massa grejjer som Fuckface, o jag sket i hur ledsen han skulle bli, jag skrev tillbaka att han borde kolla sej i spegeln oftare och att han kanske borde inse att han ska sköta sin hud lite bättre.. Och att det var äckligt osv. Jag låta han sitta och kränka mej om jag inte får göra det tillbaka..
Och det värsta är att han slutar inte skriva till mej vad jag än säger till han. Jag har liksom blockat och tagit bort han från msn men han kan fortfarande skriva till mej, Skit skumt!!
Dennis om du ser det här så  LÄGG AV OCH SKRIV TILL MEJ DITT ÄCKEL!!
Hoppas verkligen han läser det. Nej nu ska jag nog titta på tv lite eller sitta framför playahead och msn och chatta lite. Hoppas jag blir trött snart. Godnatt på er <3

Puss&Kram SCHMEXIIGT@

2008-12-14 @ 01:42:47 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0