-

Hejhopp. Nu har jag vaken sen halv två idag. Som sagt jag hade svårt att somna. Jag somnade 05:55 imorse och jag vaknade 13:45. Inte bra, nu kommer jag vara pigg inatt och försova mig imorgon.. Som ni kanske ser har jag lärt mej hur man gör header och bakrund och så. Jag är så duktig! Lärde mej allt helt själv, men med lite hjälp av designadinblogg.blogg.se  Den som styr den bloggen är oerhört bra på att förklara hur man gör. Tack för hjälpen!
Imorgon fyller min storebror 18 år så idag har vi ätir kinamat och sen ska vi smälla i oss nån glasstårta snart. JAAMMII!!
Nu sitter jag och kollar på grey's anatomy som snart är slut & jag är jätte kissnödig !! Nu ska jag snart kolla på one three hill och äta dendär glasstårtan. Jag måste säga att jag är stolt över mej själv. Men headern vart inte så jättebra men det får duga sålänge. Nej nu ska jag kolla på one three hill.



GRATTIS MORFAR PÅ 58 ÅRS DAGEN JAG ÄLSKAR DEJ!
Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-14 @ 18:10:32 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0