-

Hejhej, Nu har jag precis vaknat, jag somnade rätt så sent igår. Underbara lilla Denise väckte mej imorse.
Haha TACK GMN :P<3 Som ni kanske ser så vart inte inlägget igår så lyckat, några felstavningar här och där. Haha och
''Mag i maten" haha de skulle varit "Mat i magen" dåraa HAHA! Fy på mej! Nu ska jag snart duscha pch göra mej i årdning inför ikvällen, jag måste tänka på vilken frisyr jag ska ha, jag hr absolut ingen aning :( Hoppas jag kommer på nått fint.
Hoppas vi får en lyckad kväll tjejer.
Och ni som läsr dethär nu så säger jag redan nu att jag kommer nog Inte skriva senare, då kommer jag bara skriva konstigt, Jag ska ta lite dricka idag med :)
Men ni får ha de så gött tills jag skriver nästagång (typ imorgon)

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2008-12-31 @ 14:36:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0