Kommentarer

HAHA EN PATETISK NOLLA SKREV..

10 saker jag vet om dig!

* Du gråter för allting
* Ingen vill vara din vän?
* Så fort du får pengar handlar du upp dom, du äter upp dom!
* Det är inte konstigt att du inte har något självförtroende, alla vet det! Därför du trycker ner på andra.
*Du ska bli stora syster, vem fan bryr sig
* Hahah bråkat med kissie? varit med i hennes blogg ? Måste kännas bra att bli kallad det du blev kallad framför 60 000 läsare .. verkligen något att vara stolt över.
* Nog kär ? hrrm
* du kommer inte får höra många grattis. du sa det själv . du har inga vänner
* Om du inte har sofie, vad har du då?
* Får allt du vill .. med ditt temperament är inte det så konstigt. Fan värre än en 3 åring på heroin

svar
* Jag grät för allting när jag var liten jag e lixom 17 nu
* haha konstigt att jag har så många vänner då ;)
* haha konstigt att jag nästan aldig äter ute dåda.. hmm hur tänker du nu? allt du försökte med va att "mobba" stackars lilla mej, haha du lyckas inte den ända som blir mobbad i det här samanhanget är du.. ;)
* Jag har ALDRIG i hela mitt liv klankat ner på någon som är oskyldig & dom ända jag klankar ner på är sånna som dej & kissie typ..
* många bryr sej om att jag ska bli storasyster
* men vet du vad det roligaste är.. jag bryr mej inte vad hon kallar mej inför alla hennes läsare??
HELLOOOO.. jag e ingen wannabe svenne som hon skrev JAG ÄR FÖRFAN SVENSK!! vilket hon inte e ;)
* japp är NOG kääär?
* hahaha jag har redan fått många grattis jag har inte fyllt än ? ;) du lyckas inte klanka ner på mej HAHA.. :)
* vadå om jag inte har sofie? jag kommer alltid ha sofie dummer...  + att jag har många fel än sofie ?
* med mitt temprament? hahahah har inte "temprament" mot min pappa, mamma & alla andra i familjen idjot.
Kolla jag är fortfarandre glad, du lyckades inte göra mej sur du lyckades inte trycka ner mej, du lyckades inte mobba mej hahahahha DU ÄR SÅ MISSLYCKAD BRUDEN ;)
/S♥

2009-10-11 @ 08:50:49 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: carolina tapper

AHAHHAHA DU DIN PATETISKA JÄVEL

om hon inte har sofie DÅ HAR HON MIG!

står alltid på hennes sida!

2009-10-12 @ 00:30:24
Postat av: Sandra

saken är den att denhär tjejen vet inte ett piss om mitt liv igentligen hon vill verka ball & stor..

kan slå vad om att tjejen max är 14-15 typ..

+ att jag kommer alltid ha sofie vid min sida hon är fan min kusin?!?!?!? jag känner sofie hon skulle aldrig lämna mej & låta nån göra nått mot mejj thats it:D

2009-10-12 @ 09:42:00
URL: http://alsklingensflicka.blogg.se/
Postat av: ...

Men jag fick en respons det va det jag va ute efter iaf ..

2009-10-12 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0