se de från den ljusa sidan!

Hejhej, Ja rubliken är ju ett "talesätt" eller vad man ska säga. Allt är inte som det ska just nu.
Mamma är inte här, pappa är inte här, mina närmaste är inte här.
Men så har jag mina tjejuur som alltid ställer upp för mej.
Tror att jag följer med min bror & hälsar på Mamma imorgon.
"Men se de från den ljusa sidan" fick jag höra av en person, HUR FAN SKA MAN KUNNA SE DET FRÅN EN LJUS SIDA NÄR HELA ENS LIV ÄR BÄCKSVART JUST NU!!?!?
jaja!
Idag har jag varit med denise rafii & nathy.. Jag & Denise åkte runt för att kolla på filmer som vi skulle ha.
Så hittade vi tre rätt bra, Efter det gick vi hem & kollade på en av filmerna & fyyyfaan va den var braa!
"Adrift" tror jag att den hette, super bra & jag rekomenderar den fan!
Efter det stack jag hem, gick ut med hunden tvättade & sen mötte jag & Denise, Rafii.
Så vi drog & käkade Sen hittade vi nathy & vi chillade utäääh. Efter typ 1-2 timmar gick vi hem till denise, gjorde smoothie & satte oss & kollade på en annan film, Dock var detta en skräckiiis vilket jag ÄLSKAR!
Ja & den rekomenderar jag STARKT! Tror den hette "dold under ytan".
Nu sitter jag hemma & så klart passar min bror på att ha en ''fest'' med sina jävla polare här-.-
Dom sitter i tvrummet så jag kan ju inte kolla på tv vilket jag brukar göra varje kväll innan jag går & lägger mej..
FUCK THAT SHIT FAN!
Rätt dålig stil att passa på att festa när han vet vart mamma är!

Aja ska dra nu, ni får ha det bättre än vad jag har det.

PUSSS&KRAAM/SAANDRAA SAAALINEEEEN♥

Miss you mami and dadi♥♥♥

2009-09-06 @ 02:58:06 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0