Mys

Hejhej, Var nyss ute & massor med fittsaker hända!
säger bara HORPOLISAR SOM INTE HAR NÅGOT LIV.. FITTOOOOR!
Jaja carro fick skit ifallafall & jag vart så jävla piss of på poliserna & jag ville bara SKJUTA DOM JÄVLARNA I HUVUDET!
Hon mår redan dåligt över allt & nu dethär. Om något händer min carro kommer jag ifallafall finnas där för henne vart hon än är!

Till & med fälltarna tyckte fittsnuten gjorde fel!

Jaja fick sms från mamma " Kom hem vill ha en myskväll idag" Skit gullig så åkte hem & käkade lite mums med mami & kollade på tv & nu sitter jag här & nördar mej som vanligt. Jag bara älskar att bbloogga för här kan jag skriva ut mina känslor precis som här över:D
tack till den som skapade en blogg för första gången!
I JUST LOVE IT! Ha det bäääst

/S
2009-09-15 @ 22:50:35 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0