hemma igen.

Hejhej, nu är jag hemma igen, Mamma verkade må bättre & hon vart överlycklig över att hon fick tidningar att läsa av madde. Vi pratade om allt möjligt & det känns som om vi kommit varandra närmre även om hon är där & jag är här. hon berättade äver en dålig nyhet, & det var att hon kanske får stanna 5 dagar till..
Då blir jag ensam hemma efter som min storebror åker imorgon & kommer hem på torsdag...
Blir ensam hemma-.-
Kommer kännas ännu tommare då fan. Undrar om jag klarar av att sköta allt som mamma skött så länge.
Maten,disken,tvätten,hunden,köpa mat,städa.. ALLT!!
Men ska nog lösa det på något sätt.
Men får verkligen hoppas att mami kommer hem, saknar fan henne här hemma asso!
& VET NI VAD, SKA TRÄFFA PAPI PÅ FREDAG:D BARA 5 DAGAR KVAR DIT JU :D
Får träffa småsyskonen då också, hoppas jag iallfall.
Har planerat en dag som jag ska berätta för syrran, Bara en dag för henne o mej.

Men nu ska jag dra ha det bra.

PUSS&KRAAM/SAANDRA MAMMAS & PAPPAS FLICKA♥
2009-09-06 @ 22:51:35 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0