HAPPYFACE!

HEEJ! (SUPERLYCKLIG)!!
Ja idag kom dom bra nyheterna som jag väntat på sen jag var jätteliten.
Dom som känner mej väl vet vad jag snackar om. Låter det vara lite hämligt här på bloggen än sålänge.
Men looovar er att ni får veta det snart. 5 Månader kvar iallfall.
& Gissa hur glad jag är från en skala på 1-100 jo 10002993937847.
Jipppeeeeeyy.

Idag stack jag till skolan men åkte hem efter bara en lektion. Mådde piss & jag hoppas snart att jag blir helt frisk vafan!.
Gissa vad?! Jo jag har fått min aprillia tillbaka så bort med den ruttna gula speedfightern.
Jag & Rafii hämtade den idag i sollentuna. Kändes så sköönt att sitta uppe på min älskling :)
Hihi.

Ni får ha det supeeeeer älskar er som läser min blogg ni är bääääst:)<33
/S♥

2009-09-21 @ 22:47:30 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: tobias

svar: hur bråka du me kissie hur fick du hennes

uppmärksamhet?:)

2009-09-21 @ 23:06:09
URL: http://twaltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0