godkväll

Hejhej, Idag var jag som vanligt i skolan & vi tränade på att böra bricka med handen.
Haha sen skulle vi göra versta grejerna med handen samtidigt som vi har ett vattenglas på brickan i handen knas, men tillslut gick det faktiskt:)
Idag var jag även med Carro&Emma, vi snackade med H.Hora.H om hon läser det här vet hon vem hon e så ta åt dej flicka lilla, DU lär inte vara så uppkäfftig länge till ;)
Din mamma & låssas pappa vågade ju förfan inte ens kliva ur bilden & snacka. HAHAHAHAHA-HAHA
Stack upp till Söderhöjden sen & var med Emelie + massa till. Tog med mej vovven ut så han är jätte trött nu efter som vi var ute så länge. Så kom det Fittaina & typ börja klappa min hund & jag ÖNSKADE att han vart biten.
Men så snäll som min hund är skulle han inte bita fittaina. HAHA det vart mycket"aina" i denhär texten.

Imorgon blir det att fira Cattis, PARTYYYYY :D
Hoppas det blir nice Bara umgås & dricka ha kul & feeeestaaa WOHOOOO!
Det var verkligen SKIIITLÄNGE sen jag drack ska bli lite spännande & se vilket folk som kommer dit, skulle bli jätte mycket folk tydligen :)
GRATTIS I EFTERSKOTT CATTIS :)♥

Ska dra, Ha det bääääst
/S♥
2009-09-17 @ 22:34:02 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0