Godkväll

Hejhej, hoppas ni haft en underbar dag, Min har väl varit lite sådär.. huvudvärk & annat skit..
Jaja nu sitter jag iallfall här & ska försöka vara så posetiv jag kan :)
Jag kollar faktiskt på Systrar i jeans & jag ÄLSKAR den filmen. Så jävla bääst.
Har varit o skolan som vanligt & ah.. Har faktiskt inte så mycket att prata om helt seriöst:O
Har inte hänt så mycket faktiskt.
Var i TBH (min gammla skola) & hälsade på igen, Än en gång sa min gammla mattelärare att jag va bäst i klassen:) HAHA:D
Var med Emelie & så kom dendär fi*t läraren som sa att jag skulle hamna i Iv 100% också.
haha hon frågade mej hur det gick i skolan, jag bah vet du vad jag kom inte in i iv din jävla kärring jag kom in i hts- hotell & restaurang.. så började jag tjaffsa lite. Vart skit sur..
Men ska dra nu filmen börjar igen.

/S♥

2009-09-22 @ 22:52:44 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0